Min Söndag

God kväll! Hur har er söndag varit? Själv har jag haft en ganska mysig och kravlös söndag. Hade turen att få fikabröd över från igår när pappa var så idag fick jag lyxen att ha söndagsfika. Inte ofta det händer.
Jag och Enzo gick våra fem kilometer. Skönt att energin hänger kvar. Tog med min nya lilla kamera på promenaden för att fånga lite vacker natur på bild. Kul att kunna enkelt ta med sig och fånga naturen på bild. Jag är verkligen imponerad den kameran. Bra köp och ett bra fynd.

Nu hoppas jag på att kommande vecka är lika fylld med energi. Ser framemot att fortsätta bygga på mina rutiner för att få fylligare och mera meningsfulla dagar. Har lite olika saker inplanerade kommande men mer om det imorgon.
Space kommer imorgonbitti om det blir som planerat den här gången. Han skulle ha kommit i torsdags men det blev ändrat. Hoppas på att han kommer att gilla våra nya rutiner här, annars får han det jobbigt.


Hejdå Vecka 10, tack för vad du erbjöd!
Amanda (Swedish Passport):

Åh så kul att du är nöjd med nya kameran! :D

Svar: Ja den har verkligen överraskat :D
Denise Taylor

2020-03-09 @ 12:28:38
URL: http://swedishpassport.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA