Sprider färg i en dyster värld

Världen börjar kännas dyster, även internets värld så varför inte liva upp det med lite färgglad sminkning.

Igår blev det fullfart. Jag tvättade, fick iväg två påsar till Sellpy även skiten från skogen åkte iväg till återvinningen tack vare att A-K kom för att vara här och rensa, hon ville göra plats för mamma som ska vara här ganska länge. Nästan 6 veckor mer än planerat blev det för mamma. Som det ser ut nu verkar det går som planerat med hennes flyg från Malta hit. Om allt fortsätter rulla på som det ska anländer hon här hemma hos mig någon gång mellan 00-01 inatt.
Det ska bli kul att få hit mamma. Hoppas på att hon ska kunna hjälpa mig att utveckla bloggen och min youtube mera. Hjälpa mig med bilder, filma och komma på innehåll. Trots allt kaos är mitt mål att leva så normalt som möjligt men ändå ha respekt för min kropp och andras ifall jag känner mig krasslig. Fortsätta blogga och försöka leva ett så vardagligt liv som möjligt. Tror inte jag kommer tänka eller skriva mer om ämnet mer än om det skulle påverka mig eller min familj. 
Tess:

Tuff sminkning! :D

Svar: Tack så mycket :D
Denise Taylor

2020-03-14 @ 14:56:55
URL: http://tesssjoberg.blogg.se
ajlimullersandvik.blogg.se:

tack för att du sprider färg och ljus! Så blir bloggvärlden helare igen!

tror det är klokt av din mamma att åka hem. Rätt vad det är så är man fast...

Svar: Varsågod :D <3
Ja hon bor ju där på Malta men med tanke på förlossning om drygt 2 månader så kändes det inte värt att chansa. Hon skulle ha åkt förbi Mormor i Spanien på vägen från början men alla flygen dit är inställda i dagsläget. Hoppas hon får pengarna tillbaka för dom flygbiljetterna sen
Denise Taylor

2020-03-15 @ 08:46:25
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA