Helande kraft

God morgon! Igår blev det en dag av vila och det var exakt vad som behövdes. Mina känslor var överallt och att dom hade börjat riva på baksidan gjorde inte saken helt bättre. Kände att jag inte kunde slappna av under tiden dom var här. I vanliga fall sitter jag i vardagsrummet och dricker te eller kaffe på morgonen tillsammans med något något klipp på youtube. Nu får det ske inne i köket och det är inte riktigt lika mysigt om jag får säga det själv.
Idag planerar jag att fly ut till skogen lagom till att dom kommer. Kanske ta med mig kameran och vara ute en stund med Enzo. Få någon form av lugn och ro på morgonen och inte stressa upp mig över vad som händer på tomten. Hitta den helande kraften i naturen. 
ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag tycker att det låter underbart att hitta naturens helande kraft :) <33 Jag ska bannemig göra det prick nu :D

Svar: Ja det behövdes verkligen idag! <3
Denise Taylor

2020-05-05 @ 11:14:26
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA