Filmrecension | Bumblebee

Betyg: 6/10 | Genre: Action, äventyr, Sci-Fi | Hailee Steinfeld, Justin Theroux, Gracie Dzienny

Handling:
Året är 1987. Bumblebee är på flykt och tar skydd på ett skrotupplag i en liten kalifornisk strandstad, där den unga flickan Charlie, en osäker tonåring, hittar den stridsärrade och skadade Bumblebee.

Mina tankar om filmen: 
Jag är ett stort fan av Transformers och blev såklart exalterad när jag fick veta att den kommer en film om våran gulligaste karaktär i filmserien. Den påminner om dom tidigare filmern samtidigt som den känns annorlunda. Bumblebee är en väldigt känslig individ och det speglas i filmen. Hela filmen har mer känslor än de tidigare filmerna. 
Jag förväntade mig mera action på grund av de tidigare filmern som är fyllda med action och spänning. Här får du mer se hur deras relation byggs upp och en ren och äkta kärlek. Skulle säga förvänta dig inte Transformers, förvänta dig Bumblebee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA