En stor fördel

God kväll! Dag nummer 2 i nya hemmet har varit fin. Sprungit och handlat, gått mysiga promenader med Enzo, packat upp lite, lagat god mat och tagit ett bad. Ja ni läste rätt, bad. I mitt nya hem finns ett badkar och det är så fantastiskt. Största fördelen helt klart med flytten. Både igår och idag har jag legat och njutit i badkaret. Sist jag badade i ett badkar måste ha varit i min lägenhet jag hade tillsammans med exet. 
Ikväll gjorde jag det lite mysigare, rotade fram mina ljus och hade en glas vin. Helt perfekt. Dock insåg att jag hade stundvis svårt att slappna av. Har inte aktivt försökt slappna av på evigheter så vet inte riktigt hur jag bara ska stänga av. Övning ger färdighet antar jag. Satt nästan i väntan på att något mer ska hända. Hade iallafall Apollo som sällskap som jag kunde småprata med. 

God natt fina ni! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA