Valborg

Hade ju nästan glömt bort att det är Valborg. Får väl passa på att önska er en trevlig valborg eller säger man glad valborg? Jag kommer inte fira, mys hemma är min plan. Klura lite kanske på vad jag mer kan göra för att gynna mitt mående. Känns som jag ändå har kommit en bra bit på vägen med att hitta nya knep. 
Förr i tiden var jag ganska duktig på fira valborg eller åtminstonne gå och titta på brasa tillsammans med familj eller vänner, speciellt när jag var liten. Kommer ihåg att vi gick till Riddersvik i närheten av mitt barndomshem. Brukade finnas lite stånd där du kunde köpa godis och kanske sockervadd, det var även någon kör som sjöng lite vårsånger. Nästa år kanske jag går och firar med min familj där, för då kommer jag bo i närheten. Intressant att veta att jag inte kommer bo i Mariefred om ett år och faktiskt veta var jag ska ta vägen då. 

Ska ni fira?
Emma Engström:

Åh, trevlig Valborg till dig med!

Svar: Tack :D <3
Denise Taylor

2019-04-30 @ 19:11:49
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA