Bästa och sämsta med min resa | Bildbomb från sista dagarna


Kom hem i tisdags kväll och hämtade Enzo direkt tillsammans med A-K. När jag kom hem kändes det som att jag precis hade lämnat Sverige men samtidigt kändes det som att jag hade varit borta en evighet. Men jag kraschlanda lite här hemma och mina första dagar tillbaka har varit intensiva. 

Jag är så tacksam över att jag hade människor i min närhet som kunde ställa upp med att ta hand om mina pojkar så att jag kunde åka iväg. Kändes helt overkligt att jag faktiskt fick möjligheten att ge mig mig iväg för att träffa min mamma och se hur hon bor. Hennes lägenhet var helt fantastisk över 100 kvadratmeter och bättre utsikt går inte att hitta. Fick träffa underbara människor som finns i henne liv där. Mitt mål är att kunna åka dit en gång om året nu. 

Bästa med min resa:
  • Träffa mamma helt klart
  • Bada
  • Träffa söta katter
  • Kunde njuta av livet

Sämsta med min resa:
  • Jag hade mens 6 dagar av resan
  • Att se vårdlösa hundägare, dom lät hundarna springa fritt med risk att bli påkörda
  • Saknade mina fyrbenta barn mycket de sista dagarna och gubben.
 
Ida:

Så vackra bilder!! Underbart att få träffa din mamma förstår jag, och katterna givetvis haha ;) Sakna sin fyrbenta vän här hemma är det värsta helt klart, saknade min polle något enormt sista tiden vi var iväg :')

Svar: Tack så mycket :D Ja det var verkligen fint att få träffa henne och se platsen där hon bor :D
Denise Taylor

2019-09-01 @ 13:48:43
URL: http://idanilssonphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA