Blir orange när jag inte sover

Hallå där mina sköna bönor! Nu har jag ny hårfärg igen och färgades när jag inte kunde sova, en nyans som jag har förmåga att gå tillbaka till. Rött eller orange är dom två färger som jag alltid faller tillbaka till. 

Det känns segt här idag, somna inte för än efter 2 inatt. Försökte allt för att kunna somna, lugnande musik, gå upp en sväng, äta lite men det var bara att ligga där tills kroppen kände för att somna. Min privata väckarklocka vid namn Enzo kom sedan och väckte mig vid halv 9 och tyckte det var dags för mig att ta tag i dagen. Kan väl säga att jag var som en zombie på morgonpromenaden utan underdrift. Nu känner mig som en människa iallafall och är redo för den här dagen. 
Josäfin Andersson :

Blev sååå snyggt! Rött, orange eller lila är mina absoluta favoritfärger på hår :D Har dock världens värsta hår för att bevara de färgerna haha!

Svar: Det är riktigt snyggt! men nu är det svart hår här haha
Denise Taylor

2019-08-12 @ 21:01:36
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA