Dags för rensning | Det jag tänker på

Idag var det dags för ännu en rensning i garderoben. Hade känslan av att det fanns kläder där som inte riktigt kom till användning. Försökte vara ganska sträng mot mig själv. Det som jag tvekade över fick åka helt enkelt. Hade hoppats på att få undan mer men är nöjd med det jag lyckades få till. Blev en papperskasse som ska åka till någon form av seconhandbutik. 

Det jag tänker på när jag rensar kläder:
  • Tvekar jag då ska det inte vara kvar
  • När använde jag plagget senaste?
  • Kommer jag verkligen använda det igen?  
Alice:

Jag skulle också behöva göra ens rensning!

Svar: Det är så skönt att få det gjort :D
Denise Taylor

2019-08-11 @ 16:28:12
URL: http://alicelindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA