Rutiner i en vecka

Hej på er! Idag fick jag äntligen komma tillbaka till gamla rutiner. Träffade min kontaktperson och som i vanlig ordning drog vi iväg till Strängnäs. Där åt jag frukost, en smoothie och en latte för att göra både kropp och själ glad. Där efter blev det en snabbis till Willys, inte mycket som skulle köpas eftersom jag drar om en vecka. Vill inte ha en massa mat som ligger och blir dålig medan jag är borta. Det blir lite rutiner i en vecka och sen semester helt enkelt. 

Nu sitter jag med hårfärg i håret igen. Senaste två gånger när jag har färgat har jag använt mina inpackningar för färgat hår och då har det hållit 1-2 tvättar innan den har bleknat men nu blir det en permanent hårfärg. Vill känna mig fräsch inför semestern, har dessutom bokat en tid hos frisören på torsdag. Har inte gått till en frisör på två år så det ska verkligen blir skönt att bli ompysslad. Går till frisören som jag litar på när jag har kort hår. Kan inte riskera att bli missnöjd. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA