Senaste dagarna | Namngivelse, vänskap, kärlek

Tankar, känslor och livet har varit överallt senaste veckan. Intensivt och många reflektioner.
Min helg var riktigt händelserik, var iväg på namngivelsecermoni för Mimi's dotter Luna på lördagen. Första gången jag träffade Luna och Mimi hade jag inte träffat på ett och ett halvt år. Trots att jag var där kunde jag inte riktigt fatta att Mimi har blivit mamma. 
Tacksam för att jag hade Enzo med mig för vid den här typen av event tycker jag det är sjukt svårt och min asperger kommer fram ganska tydligt. Vet inte min plats, har sjukt svårt att börja prata med personer jag inte känner och känner att jag inte tillhör. Försökte fokusera på att fotografera och på Enzo, gick till honom när jag behövde ett break. Men även om det var jobbigt var jag ändå glad över att jag fick träffa Mimi och Luna. 
Enzo hade såklart fluga på sig för att vara fin.
När jag och Enzo kom hem mötte vi upp min kära vän Linn som var på besök i Mariefred. Vi drog hem till mig och öppnade en flaska vin. Så härligt att träffa henne igen. En person som jag verkligen kan prata om allt med och hon fattar vad jag snackar om och förstår. Hon vet hur livet och världen fungerar. 
När viner var slut några timmar senare så drog vi ner till "stan" för undersöka en nyöppnad restaurang vid namna Alba. Där tog vi en underbart god drink och sen mötte min gubbe ( ja jag har gått och blivit kär ) upp oss där. Blev en kväll med mycket skratt och mina underbara dagar med gubben också. 

Söndagen bjöd på en slappar dag. Men igår var vi iväg och såg nya Fast & Furious, blev till och med en middag ute innan filmen. En perfekt eftermiddag. Lördag till idag och har varit bland de bästa dagarna på länge. Tänker njuta av det positiva och skratten jag har haft de senaset dagarna.
Rebecca Adnell:

Så fin med flugan! :D

Svar: Visst var han :D
Denise Taylor

2019-08-06 @ 23:03:12
URL: http://adnellphotography.blogg.se/
Ida:

Men så mys! Så härliga bilder och ääälskar flugan på Enzo, hur söt?!

Svar: Jaa han var så söt och han verkade inte ha något emot att ha den på sig haha <3
Denise Taylor

2019-08-08 @ 19:16:41
URL: http://idanilssonphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA