En fredagslista

Humör idag?
Jag har varit positiv och motiverad. Känt mig helt enkelt peppad på att lyckas med matten på ett eller annat sätt. Känns mig i balans just nu helt enkelt. 

Vad har du gjort idag?
Jag har varit i skolan och pluggat matte, hämtat ut paket och sen när jag väl kom hem då landade jag stadigt i soffan. 

Helgens planer
Komma ikapp med tvätten, rensa och organiser på rummet. En rensning i rummet behövs verkligen. Ska även försöka klämma in studier och sedan avslappning vilket troligen blir i form av hemmaspa.

Vad är det roligaste som har hänt den här veckan?
Att det fanns snö i början av veckan. Älskar ju snön! Känns även som att matten faller på plats nu när jag gör om och gör rätt. 

Veckans funderingar
Hur jag ska kunna hitta tillbaka och lägga mera fokus på bloggen igen, har en känsla av att det kommer ske naturlig så småning om men har även bollat idéer med mamma. Funderat en del runt kommande resa till Albanien och runt min distansrelation. 
Ariel C :

Så fin liste! Håper du får det veldig fint i Albanien 💕

Svar: Va kul att du tycker det :D Jo men det tror jag att jag kommer få :D <3
Denise Taylor

2019-12-08 @ 05:23:03
URL: http://nouw.com/arielc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA