En lättnad till helgen

Okej man kan inte märka att det är december nu. Ser mer ut som oktober och känns som det också. Det är grått och dystert. Ingen snö så långt ögat kan nå. Men det hindrade inte oss från att njuta av vår morgonpromenad. 
Idag vakna jag med en lättnad i kroppen. Igår tog jag ett steg som jag har varit rädd och nervös över, sen gick det så mycket bättre än jag hade kunnat förvänta mig. Nu kan jag gå vidare och vara glad och njuta av den kommande tiden. 

Idag har jag lite att ta tag i. Mitt rum ligger som nummer ett på min prioritering och sen att tvätta ikapp. Kan inte fatta hur mycket jag ligger efter med tvätten, speciellt när maskinen inte funkade när jag kom hem från Albanien. Så nu är det bara att mata på så mycket som möjligt. 
När jag har avklarat dom delarna ska jag ordna lite inlägg som jag borde ha gjort senaste veckorna. En eller två inlägg från Albanien, snart är det dags för nästa resa dit. Sen har jag en stor nyhet att berätta de närmsta dagarna. Väldigt spänd över det och glad men mer om det senare!

Vad har ni för planer under helgen?
Iza Palm:

Vill också bara ha snö, istället för det gråa tråkiga.. :( Dock, kom de lite igår med lite minusgrader. Ligger kvar idag, men antar att den försvinner fort tyvärr...

Svar: Ja vi fick snö igår och stannade till idag, hoppas på att det vill stanna nu men misstänker att den kommer försvinna igen :/
Denise Taylor

2019-12-10 @ 11:26:14
URL: http://norrskensskytten.blogg.se/
Iza Palm:

Den snön som kom, är typ redan borta här idag, den försvann fort :( Hoppas det kommer mer och att de kalla vädret ändå fortsätter.

Svar: Vi får hålla tummarna!! :D
Denise Taylor

2019-12-11 @ 15:40:26
URL: http://norrskensskytten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA