Första Babyboxen | Lloyds Apotek

I torsdags hämtade jag ut min första Babybox. Dessa är gratis om du blir medlem på olika apotek. Jag kommer hämta ut fler framöver. Den här kommer från Lloyds Apotek. Blev väldigt imponerad över vad du faktiskt får i den här boxen. I mina ögon var det ganska högt värde på innehållet. Tror jag kommer få användning av allt, osäker på napparna då min plan är att Minitrollet inte ska vara beroende av en napp för att vara lugn. 

Vad innehöll denna box?
  • Nappflaska/tillbehör till bröstpump från Philip Avent 
  • Ultra-air napp från Philip Avent 
  • Napp från MAM 
  • Floradix Blutsaft Tabletter 
  • Babybox Tidning
  • Folktandkräm Baby
  • 2 månader fri medlemskap på Viaplay
  • Värdekupong Pamper
Apollo ville såklart vara med och se vad matte och nya syskonet fick!
Annie - Stora Små Äventyr:

Vad fint innehåll :)

Svar: Ja, tycker det också :D
Denise Taylor

2019-12-21 @ 13:08:21
URL: http://biglittleadventures.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA