Från snö till slask

God morgon! Från att det snöa igår till att det börjar smälta bort. Besvikelse i allra högsta grad. Förhoppningsvis kommer snön snart tillbaka i mängder så att vi kan njuta lite mera och ha roligt ute. 

Idag ska jag iväg och träffa min nya arbetsterapeut för första gången. Hon ska tydligen bli min nya stödkontakt. Lite nervöst att börja öppna upp sig igen för en nya människa men egentligen borde jag vara van vid det nu. Känns som jag har fått börja om med ny samtalskontakt allt för många gånger. Börjar nästan bli bedövat och okänsligt att prata om allt som har hänt och det som händer inom mig. Fast den här gången behöver jag prata om något som jag inte har varit med om tidigare. Känslorna går upp och ner runt situationen jag är i nu. Kan inte ens sätta ord på det som händer inom mig nu. 
På sätt och vis känns det som perfect timing men dock lite irriterande att det kommer igång när jag bara ska bo här sex månader till ungefär. Sen är det dags att byta igen. 
Hoppas innerligt att den här kvinnan är bra för jag behöver någon neutral att bolla alla känslor och tankar med nu. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA