God Jul

Tänk att julen är redan här igen. Tyvärr fick vi ingen snö denna jul men så länge sällskapet är rätt ska det nog bli en fin jul. 
Jag har redan påbörjat julfirandet. I söndags var jag hos min pappa och hade minijulafton, där av bilderna på julgran då jag inte har plats för någon här. Igår kom min storebror hit för att önska mig och mamma en god jul. Mycket trevligt. Jag är väldigt tacksam över de presenter jag har fått redan. 

Idag blir det bara jag och mamma. Själv tycker jag att det är lite smått skönt. Slipper åka iväg och stressa mig över Enzo, var han ska ta vägen. Nästa år kanske det blir en jul hos pappa igen. Vem vet?
Inför dagen har vi bakat, eller julbakat. Gjorde ischoklad, fudge och kanelbullar. Tänkte först saffransbullar men det tröttnar man så snabbt på så kanelbullar fick det bli. Var ganska mysigt att vi fick till en bakdag. Inte ofta någon av oss baka nuförtiden. 

Hoppas ni får en fin julafton oavsett hur ni firar den! Till er som sitter ensamma, been there done that. Det är tråkigt men gör det bästa av dagen iallafall. 
mammatillmirakel.blogg.se:

Så mysig bilder. God jul! ❤

Svar: Tack :D Desamma <3
Denise Taylor

2019-12-24 @ 17:41:48
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA