Måndag med nyheter på gång

God morgon måndag och hej vecka 50! 
Låter koffeinet göra sin nytta innan det är dags att ta tag i dagen. Enzo segar sig i sängen. När han gick ner för sin frukost blev jag full av skratt. Han råkade släpa med sig hela täcket ner. Önskar att jag hade fångat det på bild, jag blev alldeles full i skratt och han såg lagom förvånad och misstänksam ut. Mina grabbar är bra på att ge mig ett gott skratt när jag minst anar det. 

Det är måndag och det betyder att boendestöd kommer och sen ska jag träffa min kompis och hennes bebis, bjudit över dem på fika så det blir mysigt. Så ska göra det extra fint inför att dom kommer. Inte ofta jag får besök här hemma. Kan behövas livas upp här hemma lite så det kommer inte bli annat en trevligt. 

Igår släppte jag min stora nyhet på Facebook och idag kommer den upp på bloggen. Så håll utkik efter det idag, kommer också berätta på min instagram (@denisetaylorsroom).

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA