Min julafton 2019

Hej på er! Hoppas ni hade en fin julafton. Här blev det som sagt jag, mamma och de fyrbenta barnen. Vi hade en stillsam och mysig julafton. Litet och lagomt julbort för två personer. Som tradition har vi alltid fruktsallad till efterrätt och i år blev det ingen skillnad förutom att det blev min variant på fruktsallad.
Alla fick julklappar som dom blev nöjda med. Köpte julklappar till Enzo och Apollo. Ett stort ben till Enzo och en leksak och en godispåse till Apollo. Mamma fick en bok, en flaska albansk brandy och lite trevliga saker att ha i badkaret. Själv fick jag väldigt användabara saker men mer om dom i ett annat inlägg. 

Klockan tre tittade vi på Kalle Ankas Jul/Disney-jul. Vi tänkte på att dom har tagit bort delar i Tomtens Verkstad som är så kallad politiskt inkorrekt/kan upplevas kränkade men då började vi fundera på varför man inte renoverar hela eller tar bort programmet om man ska hårddra det. För om man kan ska tänka i dom banorna finns det många saker som bör åka bort. Tycker att antingen ska man göra det helt eller så skiter man i det.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA