Min Vecka 49

Veckan har varit fylld med blandade känslor. Lite julstress, fått lite insikt att jag var tvungen att göra om och göra rätt med matten, delat med mig av en stor nyhet (ni får veta imorgon) och börjar planera och fundera för framtiden.
Sänkte nivån på matematiken, kände att jag behövde fräscha upp grunden helt inna jag gjorde repition av min matte från gymnasiet. Tror det var ett riktigt bra beslut för nu har jag mindre ångest över mina studier. Har planerat vad jag ska göra varje vecka i matten ett tag framåt vilket känns som ett steg i rätt riktning

Jag är nästan klar med alla julklappar vilket känns otroligt skönt. Det är bara lite smått och gott. Sånt som kan uppskattas och användas. Jag själv förväntar mig inte mycket. Vill bara ha en massa kärlek.  

Höjdpunkter under veckan: 
  • Har otroligt mysiga stunder med mina fyrbenta barn
  • Att berätta en stor nyhet har gått mycket bättre än förväntat
  • Känner mig mera positiv inför matten
  • Har känt mig mycket piggare denna vecka
  • Träffat min nya arbetsterpeut/stödkontakt och hon verkar bra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA