Otrolig respons

God morgon fina ni! Space får vara med och säga god morgon idag också, kom igår eftermiddag och stannar till imorgon som det ser ut nu. Lika morgontrött som en annan. 

Vilken fin respons jag har fått på Minitrollet som växer sakta men säkert i mig. Känns helt otroligt. Många fina gratulationer har jag fått och mängder av kärlek. Både från Sverige och Albanien. Trots att jag har låtit hela världen nu fått ta del av vår framtida familjemedlem känns det fortfarande väldigt overkligt.
Trots känslan av overklighet längtar jag efter att få träffa Minitrollet. Just nu i stunden tror jag inte alls på vad andra gravida kvinnor säger om att tiden går så snabbt, känns som en evighet kvar till maj, 27de maj dessutom. Hur ska jag kunna vänta så länge på mitt lilla troll??  

Idag ska jag träffa kontaktpersonen och sen väntas mattestudier när jag kommer hem. Om tid och energi finns ska jag börja göra en ny design. Känns som att det är passande. Går in i ett nytt kapitel i mitt liv och behöver ett tema som passar det. Så tänker jag för stunden. 

Hoppas ni får en fin tisdag med mycket glädje!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA