Vädret ger mig humörsvängningar

God morgon! Vaknar upp till ett blött Mariefred. Märker knappt att det var snö här igår. Vädrets humörsvängningar ger mig humörsvängningar. Jag behöver inte fler humörsvängningar kan jag lova.
Idag ska jag iväg till skolan, mattelektion står på mitt schema och sen när jag kommer hem ska jag troligen krascha i soffan. Känns som en rimlig plan. Alldeles stax ska jag iväg på en lång morgonpromenad i det blöta vädret. Var mycket mer tilltalande igår morse. Men har man hund så finns det inga dåliga väder, bara dåliga kläder....eller?!

Vad ska ni har för er idag?
Anita:

Grått och trost här också idag :(

Svar: Vill ju bara att snön ska vara här för att stanna!!!
Denise Taylor

2019-12-11 @ 09:48:58
URL: http://siliiins.blogg.se/
Lisa:

Vi har samma trista väder i Nykvarn tyvärr. Fina bilder :)

Svar: Kan tänka mig det, inte långt härifrån.Tack så mycket :D
Denise Taylor

2019-12-11 @ 12:30:06
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA