Vintertema | Ny Design

God eftermiddag, god kväll! Hur har eran dag varit? Känns som jag har haft en produktiv dag. Nya designen är på plats. Små detaljer som ska fixas men som gott som klar. Känner mig nöjd tills vidare. 
Natten till idag hade vi turen med oss. Snön kom på besök igen, passade på att ta några självporträtt på baksidan med härligt vintertema. Hur mysigt som helst. Pojkarna verkade också rätt nöjd med att det kom snö igen. Hoppas på att den stannar men jag fruktar plusgraderna som SMHI visar för morgondagen. Kan ju hoppas på att det ändras. Hoppas på det bästa och förvänta sig det värsta eller?! Njuta medans det varar. 
Just nu känner jag mig så peppad på allt. Kreativiteten finns här. Lusten att göra saker finns. Kanske är det Minitrollet som hjälper mig att känna så eller är det allmänt en riktigt bra period för mig just nu. Ska göra allt för att det ska hålla i sig. 
Det är så otroligt härligt när du faktiskt kan må bra trots att du vet i bakhuvudet att det finns en del skit som borde dra ner dig lite. På något sätt undviker jag dom onda tankespiralerna. Deppar inte ihop och tänker på all skit just nu. Känner mig inte stressad eller orolig över något här och nu i stunden. Längtar bara efter en mängder olika ögonblick just nu. Så vill påminna er som kämpar extra att det kommer ljusa och underbara dagar trots att det finns problem i livet. Alla dagar kommer inte handla svårigheterna vi möter längs vägen. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA