Damen behöver också kärlek | Intimvård från LN

Produktrecension i samarbete med Ellen


I samarbete med Ellen har jag fått hem produkter från deras intimserie. Jag har på senare år börjat ge min dam mellan benen lite extra kärlek genom att använda produkter som är vårdande och snälla. Att använda vanlig tvål kan ge mig irritation och om du är som jag vet ni att ibland behövs extra vård efter rakning och det är även viktigt att använda rätt produkt under själva rakningen. 
Vård för underlivet är något som det sällan pratas om, har känts som det har varit tabu på sin nivå och kan själv känna att jag nästan har skämts när jag har gått till apoteket och stått i hörnan för intimvård. Det är egentligen inget att skämmas över. Jag gillar uppriktigt att LN är fokuserade på just intimvård, då känns det även som mer seriösa produkter och inte en i mängden. 
Jag har fått hem tre produkter, intimate cleansing foam, after shave and wax gel och intimate deo.

Intimate Cleansing Foam

Om produkten:
LN Intimate Cleansing Foam tvättar rent med milda ingredienser som inte torkar ut. Salviaolja återfuktar hud och slemhinnor medan patenterade mjölksyrabakterier upprätthåller den pH-balans som behövs för att undvika torrhet, dålig lukt och tillväxt av svamp och bakterier i underlivet. Skummet ger en lyxig känsla och är lätt att skölja av.

Mina tankar om produkten: 
Jag gillar produkten skarpt. Känner mig ren och fräsch efter användning, fungerar utmärkt att raka sig med. Nu har jag väldigt torr hud och mitt underliv är väldigt känslig för när jag blir för torr och kände att den inte var så återfuktande som jag behöver, om du är som jag skulle jag varva med rengöringsolja för underlivet då och då. Jag kommer byta ut min vanliga rengöring för underlivet mot den här skumtvålen iallafall. 

After Shave & Wax Gel

Om produkten:
LN After Shave & Wax Gel innehåller extrakt från magnolia som minskar irritation och röda prickar efter rakning eller vaxning i intimområdet eller under armarna. 1.5 -Pentandiol hjälper huden att bevara sin elasticitet och motståndskraft, medan allantoin verkar lugnande, mjukgörande och återfuktande.

Mina tankar om produkten: 
Den gör exakt det beskrivning säger att den ska göra. Jag fick inte en enda röd prick efter min rakning, huden kändes len och mjuk. Kände mig även fräsch. Sjönk snabbt ner i huden. Helt enkelt en grym gel för att anävda efter din rakning. 
Initmate Deo

Om produkten:
Ellens intimdeo hindrar utsöndringen av svett från svettkörtlarna i ljumskar och underliv som annars kan leda till dålig lukt. Ellens intimdeo fungerar på samma sätt som andra aluminiumfria deodoranter, men innehåller också mjölksyra som bidrar till en god bakteriekultur och rätt pH-balans i underlivet. Därmed undviks onödig uttorkning och irritation som annars kan uppstå.

Mina tankar om produkten: 
Jag har tidigare hört talas om parfym för underlivet så jag var lite skeptisk när jag såg att dom hade en intimdeo. Blev glatt överraskad måste jag ändå medge. Ännu en produkt som får mig att känna mig fräsch. 
Kan inte se mig använda den till vardags men tillfällen då jag vet att jag vill vara 100% fräsch kommer den komma till använding helt klart. 

Du hittar produkterna HÄR
Carolina:

Vilka underbara produkter! Håller med om att det är nästintill skam att gå till skam hyllan och brukar oftast bli att köpa online, vilket är totalt fel! Den här hade jag mer än gärna velat testa. Tusen tack för tipset!! :D

Svar: Kan varmt rekommendera dessa :D Jag börjar dock bli lite mera självsäker när jag vandrar till dom hyllorna hahaVarsågod :D
Denise Taylor

2019-01-14 @ 15:32:43
URL: http://knaset.com
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Grymma bilder och recension! :))

Svar: Åh va kul att du tycker det :D Tack!
Denise Taylor

2019-01-14 @ 17:57:34
URL: http://goforfit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA