Jag ska på semester | Outfit

God förmiddag mina sköna bönor! Hoppas ni har vaknat på rätt sida och mår bra idag. Jag har några glada nyheter att berätta. Kan själv knappt fatta att det är sant. Ni som följer mig på instagram vet redan. Igår bokade jag och mamma biljett för mig till Malta!!! Sen mamma flyttade dit 2016 har jag inte haft möjligheten att kunna åka och hälsa på, nu har alla pusselbitar fallit på plats. Jag kan inte riktigt förstå att jag ska åka dit. Kommer åka i slutet av augusti. Hundvakt och kattvakt är fixat. Pojkarna kommer vara med människor dom känner, Enzo kommer vara med Space matte och Apollo kommer vara hemma här med A-K (min hyresvärd). 
Blir en vecka som jag är borta. Första gången på 3 år jag frivilligt lämnar min pojkar så länge. Sen jag lämnade Strängnäs har jag och Enzo suttit ihop och nu ska jag helt plötsligt flyga hela vägen till Malta. Ska bli väldigt spännande att se mammas liv där och se alla platser som hon har pratat så mycket om och även träffa människorna i hennes liv. Samtidigt är en del av mig livrädd, har aldrig flugit själv så det är en stor utmaning och har tydligen lyckats få timing med en av de varmare månaderna i Malta. Jag ska på semester, trodde aldrig att detta skulle bli en möjlighet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA