Sista dagen

God morgon! Hur mår ni idag? Själv har jag sovit som en stock och lilla Space låg på helt rätt sätt inatt så att jag fick plats i sängen. Idag är det hans sista dag här för i eftermiddag kommer matte och hämtar honom. Tror mina pojkar verkligen längtar tills det är normalt här hemma igen. Under tiden Space har varit här har Enzo sovit i gästsängen för att han vet bättre än att tjafsa med Space om sängplatsen hos mig. Jag har dock försökt få dem att dela på mig. 
Det har varit otroligt mysigt att ha Space här, han full av kärlek och glädje. Jag har saknat att ha en knähund om jag ska vara ärlig. Men det finns ingen som slår Enzo för mig.

Idag händer inte så mycket. Ska mysa in i det sista med Space och tvätta. Mer spännande så blir det inte för mig. Blir alldeles lagom. 
Amanda (Swedish Passport):

Åh, hoppas ni får en supermysig dag innan det är dags för honom att åka hem igen :)

2019-07-04 @ 13:17:24
URL: http://swedishpassport.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA