Bram Stoker's Dracula

God kväll fina ni! Jag är helt slut fysiskt och psykiskt. Fylld med ångest. Gick inte till praktiken idag så är lite besviken på mig själv även om det var sunt att lyssa på kroppen. Kände en lättnad över att vara hemma. 
Sov större delen av dagen vilket var effekten av lugnandet jag tog igår kväll och att jag sova väldigt dåligt inatt. Dock gjorde jag nåt avslappnande delen av dagen jag har varit vaken. Efter min långpromenad med Enzo på eftermiddagen satte jag mig och läste. Gör det sällan dagtid men satt där med en kopp te och myste. Påbörjade Bram Stokers Dracula förra året men en annan bok kom emellan men nu har jag bestämt mig för att ge den all min fokus. Dracula från 1992 är min favoritfilm så det är kul att verkligen ta tag i saken och läsa boken. Börjar redan märka saker dom har ändrat i filmen men ändå inte så mycket. 

Ska fortsätta min kväll bakom boken. Mysa och ta det lugnt....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA