Dagens Look | Gå i rätt riktning

Hallår där! Hur mår ni idag? Själv känner jag mig på gång. Vaknade med positiv energi, finns till och med en gnutta självförtroende hos mig. Idag känner jag att jag klarar vad som helst. Är det inte underbart när du vaknar upp med en sån känsla? 
Jag har hunnit vara iväg och träffa mig kontaktperson. Pratat om att han kanske kan köra mig när jag ska rida vilket skulle vara himla skönt. Något som jag även bestämt mig för är att försöka ta mig till praktiken i stallet tills vi hittar en ny praktikplats. Känns som det skulle vara ett steg tillbaka om jag tog en paus nu. Vill fortsätta gå i rätt riktning. Ställer in mig på att samma inställning tills vidare. 
Byxor: Sellpy.se | Jacka: Sellpy.se | Topp: BikBok | Halsband: NewYorker

En hemsida som jag har blivit ett stort fan av är Sellpy (nej, inget samarbete här tyvärr). Du kan shoppa secondhand online. Mitt nyårslöfte bröts ganska rejält när jag hitta Sellpy. Att få kronjuveler i garderoben för en billig peng är det bästa som finns. Ibland har du turen att hitta oanvända plagg. Håller jag på att ändra stil lite och då känns det inte som att det skadar så mycket att köpa nya kläder när det är secondhand.  
Spana in det!
PRINCESSTYRA:

Snyggt!! Riktigt nice design på bloggen också!!!

Svar: Åh tack så mycket :D
Denise Taylor

2019-06-14 @ 18:27:14
URL: http://princesstyra.blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA