Havet och skogen

Kan börja med att jag inte vet vad jag ska säga om mötet på soc eller min handläggare där. Vi kom fram till att en plan för min utslussning från familjehemmet måste göras och en bra lösning. Familjen vill finnas där för mig tills jag kommer på fötter efter flytten med tanke på att senaste veckorna har varit ett mindre helvete för mig. Jag hoppas innerligt att vi hittar en lösning som funkar med att dom har en nära kontakt med mig tills jag har kommit till ro i Mariefred. 
Nu till något roligare. Jag och Enzo hade en underbar eftermiddag tillsammans med en nära vän. Vi åkte till havet, stötte på svanar och pojken min lyckades uppföra sig så han skrämde inte bort dem. Upptäcksfärd i skogen där vi försökte undivika att ramla på ansiktet. Jag och Enzo lyckades bäst på att undvika det, sällskapet var inte lika skicklig.
Både jag och Enzo behövde detta. Terapi för själen, andas in den friska luften i naturen och känna oss fria för en stund. Allt jobbigt som jag måste ta tag försvann för en liten stund. Detta är något jag kommer sakna när jag flyttar, mina stunder vid havet. Det är skillnad på att sitta vid sjön och att sitta vid havet.  

Trött och sliten matte....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA