You're the best


Idag känns det som dagen efter en intensiv gårdag vilket det var. Mamma fyllde 57 igår och jag uppvakta henne såklart. Serverade frukost på morgonen, bakade tårta, gav henne paket och sen på eftermiddagen kom hennes vänner. Mammas vänner stannade hela eftermiddagen, vi käkade till och med middag ihop. Min och mammas kväll avslutades med filmys.
Måste säga att det var otroligt kul att få ha henne här på sin födelsedag och kunna fira henne ordentligt. Sjunga falskt på morgonen och göra allt som ingår att göra på någons födelsedag. 
Eftersom vi båda var helt slut och inte kom igång med dagen för än efter tolv så har vi haft en mysdag. Jag bestämde mig för att det var dags att använda rabarberna som jag fick från pappa i helgen och gjorde en himmelskt god paj. Det bästa är att det blev rabarber över så jag kan baka mer en annan dag. 
Efter allt gottande som har varit de senaste dagarn drog jag med mig Enzo och morsan ut på en långpromenad. Mys på hög nivå i skogen. Mamma fick den stora äran att ta bilder längs vägen på mig och Enzo. 

Idag bokade morsan sin biljett hem till Malta. Lördag nästa vecka. Jag har en dryg vecka kvar med henne. En del av mig börjar sakna ensamheten men en annan del vill inte släppa iväg henne. Mår bra och känner mig trygg av att hon är här. Otroligt tacksam över att få ha henne här. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA