En fungerande plan

Idag känns det som att varenda känsla kom ikapp mig runt allt som pågår i livet just nu. Jag känner mig stressad, ligger efter med matten, tankar om framtiden, distansen till min gubbe som är i allra högsta grad ofrivillig från bådas sida. Det finns dock lite ljus av glädje mitt i allt. Försöker leva på den och njuta. 

Idag är planen att sitta en stund i taget med matten. Ta bit för bit. 30 minuter sen en paus, repetera det. Vet att det inte funkar om jag ska sitta två timmar i streck. Min hjärna klarar inte det. Så jag får lägga upp en fungerande plan helt enkelt. Det jag fastnar på ringer jag sen och frågar min pappa om ikväll, han har min support när det gäller matte. 
Har ni någon bra sätt att plugga och kanske speciellt matte? 
Liss:

Det finns räknestugor, i alla fall i min stad, som man kan få hjälp med matte på. Det är mattecentrum som har dom. Var väldigt hjälpsamt för mig när jag pluggade matte.

En annan grej. Skulle du kunna aktivera mobilbloggen? Det är rätt krångligt att läsa din blogg på mobilen..

Ha det bra och ta hand om dig!

Svar: Tror inte vi har det här, inget som jag har hört talas om. Det finns läxhjälp men jag är för gammal för att gå dit :P
Nu är det aktiverat! Inget jag har tänkt på då jag alltid läser bloggar på datorn :)

Tack desamma!
Denise Taylor

2019-11-20 @ 05:53:08
URL: http://cachemars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA