Hej från Albanien

God morgon från Albanien! Flygresan i hit gick bra, åkte via Montenegro där jag blev upplockad av gubben. På vägen hem till hans familj blev jag helt chockad över hur vackert det är i Albanien. Har aldrig sett något liknande. Naturen och utsikten fick mig att gapa av förundran. 
Mina första dagar här har vi spenderat med hans familj i huvudstaden Tirana. Jag har känt mig så välkommen. Med gubbens syster och hennes fästman har jag kunnat prata engelska men för de övriga har gubben översatt. Vi har även träffat några av hans vänner och kände mig även av dem väldigt välkommen. 
Igår kom vi till hans hemstad och ska ha några dagar för oss själva. Vi har hyrt en bil och ska ge oss ut på äventyr. Hans familj har gett mängder av tips på vad vi kan åka och titta på. Det enda jobbiga är att regnperioden verkar ha anlänt. 
Ida:

Men åh så vackra vyer!! Så härligt att resan gick bra och att du känner dig välkommen :D

Svar: Det var verkligen vackert där, ville inte åka hem!
Denise Taylor

2019-11-04 @ 09:46:52
URL: http://idanilssonphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA