Monday mood

Ny vecka, tillbaka i Sverige sen i fredags. Känns väldigt konstigt att vara hemma i Sverige igen om jag ska vara ärlig. Blev nästan van vid att vara i Albanien ihop med gubben och hans familj. Nu gäller det bara att vara positiv och sedan börja planera inför nästa resa. I väntan på nästa resa så har jag en del annat att fokusera på. Matten att ta tag i igen, har tydligen fått en tid hos en arbetsterapeut nu under kommande vecka men har ingen aning om varför. Kan ha med min asperger att göra. Väntar även på en tid hos en psykolog men det verkar gå i snigelfart på den fronten, kommer hinna flytta innan jag får en tid. 

Under kommande vecka ska jag försöka rediger klart bilderna från Albanien. Ni har sett en del redan och det är många bilder på naturen. Blev så när jag blev het fängslad av naturen där. Så magiskt. Hoppas på att ni är spända på se fler bilder. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA