Bra för vår relation

God morgon måndag! Är ni redo för en ny veckan? Jag tror att jag känner mig redo. Enzo och jag ska snart bege oss ut på morgonpromenad, på grund av dålig natt tar vi det lite extra lugnt nu på morgonen. Gubben kom igår så han ligger och sover fortfarande. Ska väcka honom om en timma.
Ikväll kommer lilla Space tillbaka också så då blir det full rulle här igen. Jag har verkligen njutit av att vara ensam med Enzo de senaste dagarna. Tror det är nyttigt för min och Enzos relation att vara ifrån varandra lite. Vet att jag snackar om min hund som om han vore en människa men han är mer än så för mig. Senaste tiden har vi inte känts synkade och vet inte ifall det har berott på mig eller vad det har varit men nu dom senaste dagarna har det känts perfekt. Vi har varit synkade helt enkelt. 

Vad bjuder denna måndag på då? Jo, boendestöd kommer hit runt 11-12. Ska tvätta ikapp, ska ta lite bilder till bloggen hade jag tänkt och om energin finns så ska jag rensa i min garderob. Jag har fått hem påsar från Sellpy och har kläder som jag redan har rensat ut och ska gå igenom dem igen för att dubbelkolla att jag vill skicka dem vidare. Solen skiner också idag så en redig långpromenad med Enzo blir nog inte helt fel heller. Tror jag tacklar promenaden direkt efter att boendestöd har varit här. 
Känns som det kan bli bra måndag och en bra start på den här veckan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA