Hundparken med pojkarna

Idag åkte vi iväg med våran vän och granne till hundparken. C har möjlighet att ta killarna dit varje dag när ho har dem men jag som bor en bit ifrån har inte samma möjlighet. Som tur har jag en underbar vän som råkar vara granne som har en hund och bil. Hunden Leon har blivit riktigt bra kompis med Enzo. Idag blev Space introducerad för Leon också. Alla hade en rolig stund där i parken. Både Enzo och Space var noga med att inte tappa bort matte, speciellt Space. 
Kändes som det perfekta avslutet inför att jag ska åka iväg två veckor. Så tacksam för att jag fick se Enzo springa fritt. Som vanlig vet jag att dom kommer ha det underbart bra med C när jag är borta. Kan även rapportera att jag och Space har gjort framsteg i vår relation, nu får jag lyfta honom lite. 

Nu ska jag packa det sista. Imorgon kväll tar jag tåget till Stockholm för att sova en halv natt hos pappa sen kör han mig till flygbussen. Jag är stressad  och nervös inför den här resan men mest av allt längtar jag efter min gubbe. Känns overkligt allt.
Om jag har tid och möjlighet uppdaterar jag när jag är där men annars hörs vi igen om drygt två veckor!
Nathalie:

Fina bilder och otroligt snygga hundar :)

Svar: Tack så mycket :D
Denise Taylor

2019-11-15 @ 12:15:13
URL: http://missnoctiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA