50% människa

Vet inte vad som hände inatt. Gubben kom vid halv två på natten, jag var sjukt trött när jag satt och väntade på honom. Sen går vi och lägger oss. Jag sover lätt och drömmer mardrömmar, vaknar och kan inte somna om. Gubben sov inge vidare heller. Vid sex ger jag upp och det verkar som gubben äntligen sover. Jag lägger mig en stund på soffan och hoppas på att jag ska slumra lite där vilket jag gör. Vaknar upp tre timmar senare. 
Just nu känner jag mig 50% människa och 50% något helt annat. Ändå lyckas jag på något sätt sitta här och skriva. Jag har lovat gubben att inte väcka honom. Han får vakna av sig själv, så under tiden tänkte jag göra mig i ordning och arbeta lite med bloggen. Känns som en helt okej plan för min förmiddag. Vid rätt tid ringer jag nog ett samtal till min kära mor borta på Malta. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA