Det sista

God morgon mina sköna bönor!  Hur mår ni idag? Själv kämpar jag mot impulsen att gå på toa. Det är med att lämna urinprov är inte det roligaste, speciellt när jag måst åka buss i 40 minuter innan för att göra det. Men ska inte klaga, kunde ha varit värre. 
Hoppas innerligt att jag har energi för att ta i saker här hemma när jag kommer hem från Strängnäs. Jag har för mycket som jag skjutit upp för att jag har varit helt borta i huvudet senaste dagarna. Varit så trött och att jag tog en promenad på två timmar hjälpte nog inte speciellt mycket. 

Jag har på morgonen redan hunnit planera för det sista för helgen. Imorgon åker jag till pappa och sover där en natt (bockade av det precis) och på lördag drar jag vidare mot Uppsala för att möta upp gubben, sen drar vi iväg på en lite road trip. Tror att det kommer bli en riktigt bra helg. Jag är riktigt taggad. Underbara A-K kommer hit imorgon och ser efter lilla Apollo. 

Nu ska jag och mina slapparkläder dra iväg till bussen strax. Önskar er en fina torsdag!
ajlimullersandvik.blogg.se:

Hoppas att du får ett godkänt urinprov och att du får en ny läkare! Lycka till <3

Svar: Urinprovet blev godkänt :D
Denise Taylor

2019-09-12 @ 17:50:46
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA