Det var ju sådär

God morgon! Blir ett morgoninlägg från mig och Apollo idag, eller han sitter här som en stadig supporter. Känns som det bara blir morgoninlägg just nu. Men ibland blir det bara så och jag känner inte för att sitta framför datorn när gubben är här.  
Men hörrni, vi hade en fin eftermiddag igår. Filmen var väl faktiskt sådär. Inget jag känner för att se igen. Fast det viktigaste var att jag och gubben hade en mysig tid tillsammans. Vi har väldigt roligt ihop, han får mig att skratta mer en någon annan. Det är så bra när man har hittat någon med liknande humor fast vi är ändå väldigt olika. 

Idag kommer det nog inte hända så mycket spännande saker här. En officiell slappardag tror jag att vi har framför oss. Gubben har slitit hårt under veckan och jag har aldrig emot att bara vara hemma och ta det lugnt, speciellt när jag får sällskap. Jag kanske slänger in några maskiner med tvätt på sin höjd bara för att få lite gjort. 

Lisa:

Vilken söt kisse. Han påminner jättemycket om min katt Morris . Ha en mysig slappardag :)

Svar: Hihi visst är han! Va roligt :D Det blev en perfekt slappardag :)
Denise Taylor

2019-09-29 @ 08:23:40
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA