En fri dag

God förmiddag! Trots en dålig natt har jag haft en bra start på dagen. En härlig och skönmorgonpromenad med Enzo som sedan toppades med lite yoga nere i vardagsrummet. Under tiden jag gjorde min yoga fundera jag på om detta verkligen var något för mig men känslan efter var så skön.

Nu sitter jag och funderar på vad som ska göras idag. Om vädret tillåter tänkte jag ta en joggingrunda med Enzo. Har även fått bekräftat att jag kan plugga matte på komvux så en ansökan om kostnader för det ska skickas iväg. Sedan får jag se vad som händer. Men ska njuta av en dag med inget att göra och att jag har lite ensamtid här hemma med djuren. En fri dag helt enkelt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA