En lättnad

God morgon från min hörna av världen! Här är ordningen återställd. Kändes så rätt att gå ut på en morgonpromenad med grabbarna, som en lättnad. Känts som mina rutiner har varit helt borta sen Enzo åkte till C. Mina dagar är alltid uppbyggda runt mina rutiner med Enzo, så det är inte så konstigt att jag faller lite när min viktigaste rutin försvinner. Det är otroligt skönt att ha Enzo hemma igen och även Space. Har saknat min vackra pojk. Nu kommer jag då har pojkarna i ungefär två veckor. 

Men det är måndag och dags att ta tag i en ny vecka. Boendestöd kommer idag och jag måste fixa i köket helt enkelt men funderar på om jag ska hälla i mig en kopp kaffe innan jag börjar sätt igång med projektet. 
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Så fina 😍

Svar: Visst är dom :D
Denise Taylor

2019-09-24 @ 17:50:39
URL: http://goforfit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA