Fylls av känslan

Hur är det med er idag? Jag vaknade upp med den här underbara känslan av höst. En känsla som jag kommer ihåg från min barndom som jag fick när jag skulle ge mig iväg till skolan i morgonkylan. Min kropp fylldes av den känslan när jag tog mina steg nerför trappen och mot kaffebryggare. Kommer jag ha den känsla om en månad när jag ger mig iväg till komvux?

Idag är det storhandling som står på schemat med min kontaktperson. Inköpslistan är skriven och  jag har gjort mig redo för dagen. Stickad tröja en enkel sminkning. Känner mig lite höstig. 
När jag kommer hem sen ska jag ta tag lite olika saker. Ta bilder för kommade inlägg och fixa och göra fint inför helgen. Känner en kreativ lust idag och tänker följa den känslan. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA