Besök av Space

God morgon mina sköna bönor! Idag fick vi gå upp tidigt, besök av lilla Space stod på schemat. Dock lite miss i kommunikationen om hur lång tid det skulle ta för dom att komma hit så det slutade med att Enzo fick två morgonpromenader, var av ena var en liten kissrunda på kvarteret. Dock blev han väl lite förvirrad. Men Space är här nu och han kommer vara här över dagen och mysa med oss vilket blir helt perfekt. Hjälpte mig att få en lite mer kreativ start på dagen.
Förra veckan var jag lite borta, kände mig stressad och fylld med ångest och oro. Kände inte för att prioritera bloggen helt för att det skulle bara bli dåliga inlägg ändå när inte hjärnan var helt med. Idag, den här måndagen känner jag att jag har fyllts på med lite ny positiv kraft. Sugen på att fotografera, skriva och eventuellt filma någon video.
Dagens plan är att fräscha till min hårfärg. Känns som jag behöver göra om och göra rätt när det gäller håret. Jag och mamma ska också gå igenom och beställa det sista för Minitrollet. Annars ska jag försöka fokusera på att skapa och mysa med pojkarna. Ta dagen lite som den kommer också. Viktigaste av allt är att jag inte ska oroa mig för det jag inte kan kontrollera.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA