En mysig fredag

Vilken mysig fredag det blev. Vädret var med oss. Jag har lekt en massa i photoshop idag. Fick sällskap av mamma på eftermiddagspromenaden så jag passade på att fotografera med systemkameran istället för min lilla kamera. Det var kul att vara ute och försöka hitta konst genom kameralinsen och nog hitta jag en del guldkorn. Använde mitt makro när vi var ute så en del närbilder blev det.
Avslutade dagen med en riktigt god middag. Testade Beyond Meat för första gången då jag av en händelse hittade det i affären. Shit va gott det var, tog veggoburgarna till en ny nivå och tog plånboken med sig också tyvärr. 60-70 för två burgare men det var nästan värt det. Som tur göra jag inte burgare så ofta hemma, kan hända att det är då värt att köpa just denna när jag vill ha en god hemmagjorde veggoburgare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA