Enzo beskriver mig

Jag är helt slut från dagen. Enzo beskriver ganska fint på bilden hur jag känner just nu. Både igår och idag var jag iväg och tyvärr har inte kroppen eller knoppen orkat göra något produktivt efter hemkomst än måsten. Det är ett under att jag sitter här och skriver. Kunde iallafall lägga mig en stund och vila idag när jag kom hem innan det blev dags för en promenad med Enzo. En längre promenad fick vi till nu på eftermiddagen så det är vi båda tacksamma för.

Hoppas på att jag ska hitta lite energi efter middagen och börja klippa ihop vloggen som jag filmar den här veckan. Känns som det kan bli en helt okej första vlogg. Kul sätt att hålla igång under veckan på något sätt, iallafall om jag har nåt "intressant" att dela med mig av.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA