Försenat påskfirande

Idag skedde påsklunchen vi skulle ha haft i söndags med A-K. Kan nu säga att vi inte behöver tänka på att laga någon middag ikväll. A-K stod för maten och de var i mängder medan jag och mamma stod för efterrätten. Eller den här gången fick mamma stå för det med tanke på att jag bakade senast. Blev en riktigt god chokladmousse toppad med grädde och hallon.
Även nu flera timmar senare känns min mage dubbelt så stor, känner mig tio månader gravid. Ibland verkar jag kunna äta hur mycket som helst och ibland tror jag att jag kan göra det och sen blir det bara fel och jag känner att varken mat eller bebis får plats i magen.

Jag och mamma ha nu tagit en sväng med grabbarna så att dom är nöjda fram till kvällsrundan och tror att jag ska försöka göra något kravlöst där jag inte behöver tänka alls. Ta lite egentid där jag inte sitter och redigerar video eller bilder.
Hemma Hos Felicia:

men jösses vilken härlig efterrätt!!

Svar: Det var verkligen ett perfekt avslut på den måltiden :D
Denise Taylor

2020-04-16 @ 07:55:53
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Heléna:

Så himla gott det ser ut!!! Ja, det där med att få plats med mat i magen när man är gravid är inte alltid det lättaste 😊
Låter som en mycket klok idé med lite egentid! Kram 💖

Svar: Verkligen inte haha :P Jaa känns som det kan behövas :)
Denise Taylor

2020-04-16 @ 11:33:51
URL: http://lehdla.blogg.se
Josäfin:

men WOOOOW vad gott!!

Svar: Kan lova att det var himmelskt gott! :D
Denise Taylor

2020-04-16 @ 13:16:47
URL: http://jossanamigo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA