Första frukosten ute

God förmiddag mina sköna bönor! Idag testade jag att äta min första frukost ute för i år. Det var lite i den kyligaste laget kan jag erkänna. Åt såklart min vanliga frukost, havregrynsgröt med en massa frukt och tillbehör.
Något som jag tänkt var att försöka komma in i är att skriva ner mina morgontankar. Det som rör sig i mitt huvud på morgonen helt enkelt. Det går väldigt mycket i perioder för mig att när jag sitter och skriver i min lilla dagbok men jag vet att jag både gillar och mår bra av att skriva av mig där. Vill försöka få in det som en rutin. Ventilera mina djupaste tankar och känslor varje dag, iallafall dagarna jag har tid att sitta och skriva på morgonen. Så idag började jag med det. Just nu känns det som jag behöver det mer än någonsin också för det är så många tankar som rör sig i mitt huvud dessa dagar.

Idag är min plan att jag och mamma ska fota gravidbilder. Fortsätta med fotoskolan för mamma. Så jag ska göra mig i ordning snart i väntan på att hon vaknar. Tror även att vi ska klämma in lite städning. Mitt rum behöver i vanlig ordning en genomgång och jag måste få undan min stora låda med bebissakar som står mitt i rummet. Kommer inte sitta sysslolös idag.
Bunny Therése:

Hoppas bilderna blir bra! :D

Svar: Blev några guldkorn faktiskt :D
Denise Taylor

2020-04-18 @ 16:21:26
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
ajlimullersandvik.blogg.se:

Så härligt att äta utomhus, även om kylan ännu gör sig påmind. Men alltså ändå, såååå skönt!!

Svar: Det är en speciell känsla att kunna göra det :D
Denise Taylor

2020-04-19 @ 12:50:22
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA