Glad Påsk

Långfredag och det betyder att påskhelgen är här! Vill passa på att önska er en glad påsk oavsett hur ert firande blir i år. För många av oss har planerna ändrats, för mig blev det inställt med pappa som skulle ha kommit förbi för lite påskfirande. Bjöd in för påsk för redan en månad sen och hade tänkt att baka något gott eller om vi skulle ge oss ut för att göra något trevligt men nu blir det icke så. Kommer ha lite påskmys ihop med mamma och eventuellt kommer A-K hit på söndag för lite mys. Något litet och speciellt gör vi ihop.

Jag har aldrig varit någon stor påskfirare förutom att familjen samlades lite, när jag var liten såklart var höjdpunkten påskäggen. Om ett år har jag mitt Minitroll att ge påskägg till vilket jag såklart ser framemot.

Hoppas ni får en fin påskhelg oavsett om ni firar det eller inte!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA