Gravid vecka för vecka | Vecka 35

Bilderna som vi fotade idag

Vecka 35
, om fem veckor bör jag hålla henne i min famn på sjukhuset. Känns helt sjukt när jag verkligen tänker på det. Längtar tills det är dags så att jag verkligen kan tro på det, att det är verkligt.

Kroppen känns verkligen tung nu. Tung på alla sätt och vis. Klarar bara två längre promenader per dag så om jag har varit och handlat på eftermiddagen får Enzo tyvärr inte någon långpromenad på eftermiddagen (försöker ge honom en lång på morgonen oftast ändå). Haltar mig fram oftast på vägen tillbaka när jag har varit nere på stan då höfterna börjar spöka då.
Lilltjejen ligger fortfarande och trycker väldigt mycket på underlivet känns det som och vissa gånger blir det mera åt det obehagliga hållet. Oftast kommer smärta när jag går, iallafall på vägen tillbaka från stan när jag oftast har något tungt med mig.

Vad händer i magen nu?
  • Hon är ca 44 cm lång
  • Väger ca 2,38 kg i början av veckan och 2,56 kg i slutet
  • Hon tar upp nästan hela livmoderna nu
Carro:

vilka fina bilder <3

Svar: Åh tack så mycket :D
Denise Taylor

2020-04-18 @ 21:53:46
URL: http://carro93.se/
Bunny Therése:

Wow vilken tjusig mage!

Svar: Åh tack så mycket fina du <3
Denise Taylor

2020-04-19 @ 12:25:03
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA