Inte känna efter

God förmiddag mina sköna bönor! Hur mår ni en lördag som denna? Själv har jag bestämt att inte känna efter för mycket för då finns det risk att jag säckar ihop. Ibland finns det inget annat val än att bita ihop och låta känslorna komma senare.
Det ska städas och fixas idag. Pappa kommer imorgon med barnvagn och flyttkartonger så plats för det måste skapas på något kreativt sätt. Vet inte vad jag är mest spänd för, vagnen eller kartongerna? Ska bli skönt att sakta men säkert kunna packa. Dock har jag inte sett vagnen sen jag var hemma hos pappa sist så att se den igen och påminnas om vad som ska hända om några veckor är inte så dumt det heller.
När alla måsten för dagen är gjorda ska jag sätta mig vid datorn igen. Ha en skapande stund. Gör sånt jag tycker är roligt. Men det blir nog inte för än på eftermiddagen skulle jag tro. Kämpa på och belöna mig själv med det jag vill göra resten av dagen helt enkelt. Tid för mig själv...
Bunny Therése:

Åh vi skaffade vår barnvagn i fredags. Väldigt speciell känsla! :O

Svar: Vet att när jag köpte vagnen kände jag "hon kan få komma nu så att jag kan få börja köra vagnen" haha :P Dock kanske inte det bästa att komma ut i vecka 20 :P
Denise Taylor

2020-04-26 @ 09:34:59
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Hemma Hos Felicia:

fina kissen!! :)

Svar: Åh tack :D <3
Denise Taylor

2020-04-28 @ 16:58:11
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA