Morgonmänniska

God morgon mina sköna bönor! Sovit gott? Idag blev det väckarklocka för mig, både skönt och jobbigt på samma gång. Gillar att komma upp tidigt och få en produktiv start på dagen, har alltid varit en morgonmänniska och får mest gjort på förmiddagen men nu har sängen varit för skön den senaste tiden. Vill inte ta mig upp ur den på morgonen. Men jag är glad, inga sömnproblem sen helgen. Tacksam för det lilla helt enkelt. 

Idag ska jag iväg till barnmorskan vilket känns skönt då jag har haft lite smärtsamma känningar ner mot underlivet och runt buken, antagligen är det Minitrollet som lägger sig så att hon kommer åt nerver där inne. Kan ändå vara skönt att ha en expert inom området säga att det är inget att oroa sig för. Tänkte att jag ska försöka göra en liten uppdatering runt graviditeten när jag kommer hem. I helgen hade jag noll motivation till att ta bilder och skriva där av ingen uppdatering. 

Hoppas ni har en skön dag och tar hand om er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA