Påskdagen

Den här dagen blev inte som planerad. Sömnen blev helt rubbad. Planen om middag tillsammans med A-K blev inställd. Det slutade med att både jag och mamma spenderade dagen i sängen mer eller mindre. Jag var för trött för att göra något förmiddagen på grund av att jag var tvungen att ta lugnande inatt för att kunna sova. Något säger mig att jag inte kommer somna speciellt tidigt inatt med tanke på att jag klev upp ur sängen sen efter halv tre.
När jag vakna tillslut igen fick jag iallafall ett ryck. Snyggade till i köket och sedan satte jag igång och bakade. Hade planerat att göra en kladdkaka för dagen så jag tänkte att den delen kunde bli som planerad åtminstone. Jag har inte den "rätta" formen för att göra kladdkaka i men en pajform passar utmärkt i brist på annat. Både jag och mamma blev nöjd med resultatet. Kladdkakan blev riktigt kladdig på insidan, sådär kladdig att den inte gör sig fin på bild men smakar himmelskt.

Nu ska jag ta och klippa ihop det sista på vloggen från den här veckan och hoppas på att det blir något trevligt av det. Får se om jag fortsätter göra vloggar från mian veckor. Har iallafall som mål nu att göra en video i veckan oavsett om det är vlogg eller "vanlig" video.
Ida:

Så synd att sömnen rubbades!! Men åh så gott med kladdkaka! :D

Svar: Den blev himmelskt god kan jag lova!
Denise Taylor

2020-04-12 @ 20:37:13
URL: http://idanilssonphoto.se
ajlimullersandvik.blogg.se:

Kladdkakor som gör sig fina på bild är inte tillräckligt kladdiga, enligt mig ;) BRA gjort med andra ord.

Svar: Hahaha nämen precis! :D
Denise Taylor

2020-04-13 @ 10:31:19
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA